poniedziałek, 23 stycznia 2012

na początek krótko!* - to bez czego moja szafa straciłaby swój charakter:
po pierwsze koszule, pasują na każdą okazje - spotkanie ze znajomymi, plaża, rejs bądź też w podróży ;) każdej kobiecie bez względu na wiek i rozmiar ;) moje ulubione Bershaka za jedyne 99 pln, a jakość naprawdę bez zarzutów.





2.    spodnie! faktem jest, iż uwielbiam sukienki, lecz spodnie to element mojej garderoby, którego kupowanie sprawia mi wiele radości ;) 

w związku z wykonywaną przeze mnie pracą (catering dietetyczny) lecę szukać ciekawych pomysłów na lekkie dania moim klientom na bieżący tydzień, z najciekawszymi przepisami i zdjęciami gotowych potraw podzielę się z Wami w najbliższych dniach, pozdrawiam, xx

* wykorzystałam posiadane przeze mnie zdjęcia, początki bywają trudne, z każdym dniem efekt będzie ciekawszy i zdecydowanie lepszej jakości ;) xx.

9 komentarzy:

  1. super zdjęcia :) powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to jeśli poza modą będzie też tu odbicie Twojej pasji podróżowania to jestem bardzo za!:) Życzę powodzenia i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najbliższy urlop w marcu, kierunek francja, na pewno będzie o tym dużo na blogu ;) pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. ja czekam na post o zdrowym żywieniu ;)
    figurę masz boską

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetne zdjęcia! :)
    masz może ochotę się poobserwować? buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. też uwielbiam koszule, zwłaszcza te męskie i białe.. u Ciebie w dodatku świetnie komponuje się z opalenizną;)

    OdpowiedzUsuń